تورو خدا یه عکسی ...فیلمی. ما بیرون از ایران تنها منبع خبریمون شده بالاترین. به این BBC دروغ گو هم که همه اش میگه تجمعات پراکنده و حضور عظیم نیروهای سرکوب گر که نمی شه اطمینان کرد.
دارم دق می کنم از نگرانی. ساعت از 10 هم گذشت اما فقط چندتا فیلم از شیراز و مشهد اومده.
زنده باد شیراز و اصفهان و مشهد. زنده باد ایران.
کاش من هم الان در کنار خواهران و برادرانم در خیابان های تهران یکصدا فریاد موسوی زنده باد کروبی پاینده باد سر می دادم.
No comments:
Post a Comment